Men naam is Doornaert Marleen, gehuwd, al 30 jaar lang, en samen hebben we een dochter en twee zonen. Ik ben oma van 5 kleinkinderen .

Ik maak al zo wat 20 jaar kaarten in alle stijlen , kleuren en maten. Niet alleen kaarten zeggen me iets , van andere crea's ben ik ook niet vies. Zoals handwerk, poppen , beelden en sierraden maken zeggen me ook wel iets.

Daarom heb ik dit blog opgestart , voor mij iets helemaal nieuws, om jullie men crea's te tonen en te showen.

Bij deze wil ik wel en paar toffe meiden bedanken , die door hun toedoen me het blog uit de grond deden stampen .

maandag 25 november 2013

oud en nieuw

kaartje gemaakt met mallen van MD
oude LR0142 , LR0176 en LR0191
nieuwe is CR1251

3 opmerkingen:

  1. Hoi Marleen,
    Schitterende kaart heb je gemaakt en leuk dat je meedoet met onze challenge.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog MD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Marleen
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt maar voor de challenge bij Marianne Design Challenge blog moet je wel een afbeelding van MDesign gebruiken. Dat is voor al onze challenges vereist.
    Helaas is dit geen afbeelding van MDesign en zullen we je kaart helaas moeten verwijderen
    Misschien kun je hem nog veranderen en opnieuw plaatsen.

    Gr. Wybrich/Anita
    MDblog

    BeantwoordenVerwijderen